lördag 22 februari 2014

Ny chans till havsörn. ------- New waiting on the White-tailed eagle.

Jag har varit ute och förbättrat maskeringen kring den tall där mitt gömsle ska stå imorn. Och denna gång så är nog maskeringen bättre än den var sist, så det är bara havsörnarna som fattas. Jag har lagt ut lite fiskrens som lockbete idag och imorn blir det mer mat innan jag kryper in i gömslet. Under tiden som jag var där så var det 4 st havsörnar som flög förbi, så man kan bara hoppas att någon landar under morgondagen.

Mitt gömställe. ------ My hide.

Havsörn. -------- White-tailed eagle.

1 kommentar:

  1. Det var ju en viss skillnad mot tidigare bilder du visat gömslet på. Nya maskeringen är ju så bra att gömslet inte alls syns och bättre kan det väl inte bli. Lycka till med fotograferingen !
    / Deerhunter

    SvaraRadera