fredag 14 augusti 2015

Stjärnnatt. ----------- Starnight.

Som vanligt vid denna årstid så är det dags för ett stjärnfall, men tyvärr så blev det inga bilder på något trots att jag var ute med kameran. Varje gång jag inte fotograferade så kom det givetvis ett eller ett par kraftiga stjärnfall, men när kameran försökte ta någon bild kom det inga alls.
Efter ett tag så gjorde fukten i luften att linsen blev helt immig utan att jag upptäckte det, men det blev en bild ändå av det som sista bilden visar.





1 kommentar:

  1. Jag gav upp redan då jag vid något tillfälle försökte fånga blixnedslag...Hur mycket svårare blir inte detta med stjärnfall... Jag ger mig in på det fältet nån gång när kamerasensorn själv styr fototillfället ifråga. Gillar första och andra bilden som båda väcker eviga frågor till liv.
    / Deerhunter

    SvaraRadera