torsdag 23 december 2010

Dan före dan.

Ledig dag som ägnas åt att finslipa allt för morgondagen. Mina döttrar säger att det inte blir någon jul utan pappas hembakta rågbröd, Så jag har bakat bröd hela morgonen, och nu står gröten på spisen sedan blir det dags för Janssons frestelse och slå in de sista julklapparna.
Som vanligt så kommer man nog i säng sent i kväll, sedan upp tidigt i morgonbitti för frukost hemma hos min yngsta dotter. Efter det är det bara att ge sig hem och fixa det sista innan gästerna kommer. Men det är ju bara jul en gång om året så lite omak får man ta.


Jag vill också passa på att tacka alla som besökt min blogg och ibland lagt en och annan kommentar. Jag har själv upptäckt att det finns mängder med duktiga fotografer över hela världen, så jag kommer att fortsätta besöka er.

5 kommentarer:

  1. Du har fina bilder
    Marie

    SvaraRadera
  2. Det låter som det stundar en härlig helg för dig jag önskar dig och dem dina en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
    Morgan

    SvaraRadera
  3. tack för din kommentar...kolla på din blogg och såg att vi har många gemensamma intressen..akvarium...fiske...fota i naturen...och inte minst en riktig god malt whiskey,,,,önskar dig en god jul och ett gott nytt år...

    SvaraRadera
  4. God fortsättning på julen!

    Ha en jättebra juldag!

    Steffe

    SvaraRadera
  5. vi önskar dig en god fortsättning...sparvhöken kom i dag i gen..så det blev trångt vid fönstren när vi skulle fota i dag oxå..

    SvaraRadera