fredag 1 november 2013

Mystiskt besök vid fågelmatningen. ---- Mysterious visit to the birdfeeder.

Det mystiska hålet. ----- The mysterious hole.

Någon har varit och grävt ett djupt hål vid vår fågelmatning ca 10 m utanför ytterdörren, och jag misstänkte nästan direkt vem den skyldiga var.
Så jag fick rigga upp viltkameran som jag köpt från NETTOJAKT på ett annat ställe där det också fanns spår efter förövaren. När jag tömde minneskortet i kameran så fick jag se vem det var och det var den som jag först misstänkte för dådet.

 Grävling. ------ Badger.

 Grävling. ------ Badger.

Grävling. ------ Badger.

2 kommentarer:

  1. Fniss...den blev tagen på bar gärning!
    Ha en fin helg/bea

    SvaraRadera
  2. Så läckert att få ta del av vad som händer under natten. Blir inspirerad och kanske det blir att testa till sommaren.
    Allt gott
    M

    SvaraRadera