fredag 6 juli 2012

Bara några bilder.

Den senaste tiden har jag haft svårt att hinna med allt som jag skulle försöka att hinna med, Tiden har inte räckt till för allt som ska göras, så man har fått prioritera det så man varit viktigast. Eftersom det är Latitud 57 i Oskarshamn denna helg, vilket innebär aktivitet i hamnen med artister, så har prioriteten legat på att få stora båten i sjön. Tanken är att ta den till hamnen imorgon och delta i artistaktiviteterna under morgondagens kväll, och ha en fast tillvaro i båten under kvällen. Höjdpunkten blir uppträdandet med Magnus Uggla på lördagskvällen , och sedan blir det en båttur upp till båtplatsen ett par km norrut i nattens mörker. Givetvis så kommer jag att få blåsa vid Kustbevakningens kontroll på vägen ut ur hamnen, men det är lugnt då jag inte kommer att dricka en droppe under kvällen. Förra året så var min dotter mer nervös än mig när de stoppade oss, men då gick det också bra med blåsningen.
Jag  bjuder på några lite äldre bilder som jag tog under veckan som varit, så återkommer jag om ett tag igen.

 Fingerborgsblommorna står i full blom just nu.

 Myran tycker om denna giftiga blomma.

Knopp av en Väddblomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar