torsdag 7 april 2011

Blåst, blåst blåst.

Som jag nämde igår så är blåst inget bra inventerarväder, så det blev ännu en sovmorgon. Hela mitt schema för inventeringen spricker, men jag kommer att kunna genomföra alla rutter innan april är slut ändå hoppas jag. Nästa vecka så jobbar jag förmiddagsskift och kommer inte ut i skogen alls på mornarna, och nästa helg så går den stora flytten till huset. Men, men, det är som vanligt allt packar ihop sig av någon anledning. :)
 Saknar mina morgonpromenader i skogen.

 400 mm, frihand och 1/2 sek exponeringstid gör inte en tjäder bättre än så här. :)


Älgarna får vila i lugn och ro ett par dagar.

1 kommentar:

  1. Friskt härligt med skogsvandringar, men jag förundras över den släta terräng det till synes är i dina bilder!? Inga stenar? Eller är det bara platsen som för tillfället är så platt?
    Hos mig är det tätt med med stenar i skogen och det är ett verkligt klivande upp, förbi, runtom och ner över alla hinder :)
    Trevlig kväll! /Bea

    SvaraRadera