torsdag 8 december 2011

Skumt det här. Och senaste nytt om Havsörnen.

Idag bjuder jag på lite vågor och skum istället för havsörnsbilder, även om jag har fotat mycket på den.
Den mår allt bättre och bättre, och äter till och med själv och är jätteivrig när jag besöker den. Benen fungerar ännu inte, men jag tycker nog att det blir mer och mer rörelse i dem. Så det ser väldigt ljust ut för den för tillfället. Ikväll ska jag snickra ihop en vagga åt den så den slipper ligga på botten av en låda. Detta för att avlasta kroppen mer, få den att ligga mer stilla under läkeprocessen och slippa en massa spillning i fjäderdräkten. Så imorn blir det bilder på detta som jag kommer att blogga om.




5 kommentarer:

  1. Tack för att man får följa denna vackra fågel och hur det går för den:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas hoppas hoppas att det går bra för örnhonan!

    SvaraRadera
  3. härliga bilder :) va kul att läsa att det går framåt :) ska bli kul att se dom nya bilderna :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Så skönt att höra att den mår bättre. Jättefina skumbilder, gillar färgerna och mönstren i dem! Trevlig helg/ Susanne

    SvaraRadera
  5. Fint med lite skummande bilder. Ser fram emot fler örnbilder.
    /SA

    SvaraRadera